czwartek, 13 czerwca 2013

SAGA Lord Harald /SAGA Warlord Harald

Wiatr zawodził jak matki nad grobami swych poległych w walce synów, a deszcz uderzał z nieba niczym zabójcze pociski. Lord już wiedział –  Nastały ciężkie czasy, zbliżała się wojna...

Uff.. Udało mi się nareszcie skończyć pierwszą figurkę do SAGI. Jest to Król Norwegii - Harald Hardrada zwanym również Haraldem Srogim.

Miniaturkę produkcji Gripping Beast malowało się naprawdę bardzo przyjemnie, głęboka rzeźba i wyraźne szczegóły bardzo w tym pomagały.
Ta figurka jest jednocześnie moim małym eksperymentem z malowaniem bez metalików (NMM). Ja sam jestem z efektów nawet zadowolony.

Harald ma swoje własne zasady w podręczniku do SAGI, ja będę go używał również jako normalnego Warlorda.

Phew .. I managed to finally finish the first figure to SAGA. This is the King of Norway - Harald Hardrada.

Miniature made by Gripping Beast is  really,  really nice, deep sculpture and very sharp details are very helpful in painting.
This figure is also my little experiment with painting without metallics (NMM). I am  happy with the results.

Harald has its own rules in the manual for SAGA, I will also use it as a normal Warlord.


2 komentarze:

  1. Widziałem na żywo. Bardzo fajna robota :). Jedyne do czego bym się przyczepił (i to zrobiłem), to szarawy (a nie metalowy) hełm.

    Czekam aż będę mógł zarkowi wcisnąć do malowania moje figurki do SAGI :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że się podoba:) Co do hełmu to pierwsze NMM następne mam nadzieję będą wyglądały mniej szarawie :)

    OdpowiedzUsuń